Wędrówka po nowym sposobie nauczania czytania w Branston Junior Academy

W ostatnich latach główną metodą nauczania czytania w naszej szkole było udzielanie dzieciom krótkich tekstów do czytania, omawiania i odpowiadania na pytania. Ponadto dzieci wypożyczają książki z naszego programu czytania, aby wspierać ich czytanie w szkole i w domu, na poziomie, który odpowiada ich zdolności czytania.

 Od czasu spotkania z kolegami z Hiszpanii i Polski chcieliśmy spróbować udostępnić teksty całej klasy i wspólnie je studiować. Kupiliśmy 12 nowych zestawów książek, które będą studiowane w każdym przedziale wiekowym, więc dzieci będą czytać aż trzy książki każdego roku. Dzieci mogą podążać za nimi, gdy nauczyciel klasy czyta, czyta sobie lub partnerowi zgodnie z decyzją wychowawcy. Będą wykonywać zadania, takie jak badania postaci, przewidywać, co może się wydarzyć później, i omawiać słowa, których nie znają, a także spełniać inne cele Narodowego Programu Nauczania. Dzieci naprawdę cieszą się tym nowym podejściem.

Komentarze